Pagina's

Monday, October 12, 2015

Konijntje

Van katoen dat ik nog had liggen heb ik een konijntje gehaakt naar het patroon van Lanukas.
Ik heb wat aanpassingen gemaakt, zo heb ik het lijf van boven naar beneden gehaakt en bij de kleur wisseling vastgenaait. Ook heeft een van de oren een blauw topje.
Het is een erg makkelijk patroon, zeer geschikt voor beginners. (Edit, er is ook een nederlands patroon op Hilde Haakt)

After a pattern from Lanukas I made this bunny.
I made some changes to the pattern; the body I crocheted from the top down, i stitched it together at the colorchange. Also one of the ears has a different collored tip.
Its a very easy patten





Made by Charry crocheted toy bunny


Made by Charry Crocheted toy bunny

2 comments:

  1. Thank you Charry for sharing! I'ts so lovely!

    ReplyDelete
  2. this is so cute. I am making it. I heard the ears don't stay up. Any way to do that? please email me elaineramirez1@yahoo.com if you know.

    ReplyDelete